Ogólnie formułę MBA CLUB można określić: "Absolwenci, studenci, rodzina i przyjaciele". MBA CLUB jest płaszczyzną spotkań osób dzielących się wiedzą, doświadczeniem, a także co najważniejsze kontaktami biznesowymi co pozwala członkom naszego klubu na umocnienie swojej pozycji na rynku menadżerskim.

MBA CLUB pozwala rozwijać nasze kompetencje zawodowe, wspomagać się radą i wiedzą oraz budować i integrować środowisko absolwentów i studentów wszystkich programów studiów. 

Dzięki swojej determinacji oraz wsparciu grupy potrafimy wybrnąć nawet z najcięższych sytuacji z jakimi przychodzi nam zmierzyć się w na rynku pracy.

W ramach statutowej działalności MBA CLUB realizowane są następujące cele:

  • tworzenie ośrodka centrum wymiany informacji biznesowych dla absolwentów programów MBA;
  • kształcenie i rozwój umiejętności menedżerskich członków MBA CLUB;
  • promocja absolwentów MBA na rynku pracy;
  • organizacja spotkań i dyskusji panelowych dotyczących integracji i współpracy w ramach Unii Europejskiej oraz innych organizacji poza Rządowych dotyczących aktualnych tematów zarządzania i sytuacji gospodarczej w kraju i na świecie;
  • organizacja imprezy sportowo-rekreacyjne integrujące środowisko menedżerów oraz ich rodzin;

Cele i zadania jakie stawiamy sobie oraz naszym współpracownikom wymagają najwyższego profesjonalizmu. Profesjonalizmu, który wpisany jest w samą istotę programu studiów Executive MBA Wielkopolskiej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym.

Członkostwo w MBA CLUB

Członkiem MBA CLUB może zostać absolwent lub student programu MBA prowadzonego przez Wielkopolską Szkołę Biznesu oraz innych programów MBA. Dlatego też MBA CLUB stanowi uniwersalną platformę dla integracji absolwentów wszystkich programów MBA.

Działalność i inicjatywy MBA CLUB

W pierwszych latach działalności MBA CLUB położono nacisk na integrację i wzajemne poznanie członków Stowarzyszenia poprzez wymianę własnych doświadczeń, systematycznych spotkań we własnym gronie oraz przy okazji licznych imprez o charakterze turystycznym i rekreacyjnym. Następnie m.in:

  • W 2003 roku rozpoczęto cykl spotkań i bezpośrednich wizyt pod tytułem "Company's Study Tour", czyli spotkań w firmach reprezentujących bardzo wysoki standard systemów zarządzania.
  • W 2004 roku zainicjowano warsztaty MBA CLUB przygotowujące uczestników do pełnienia roli Członka Rad Nadzorczych przedsiębiorstw.

  • W przededniu wejścia Polski do Unii Europejskiej zorganizowano cykl spotkań "Polskie przedsiębiorstwo w Unii Europejskiej", których zadaniem jest rzetelne informowanie menedżerów o możliwościach i niebezpieczeństwach prowadzenia działalności gospodarczej w nowej rzeczywistości gospodarczej, politycznej i prawnej. Organizatorzy dzięki zapraszaniu doświadczonych ekspertów dbają, aby jakość spotkań odpowiadała oczekiwaniom tego bardzo wymagającego grona słuchaczy.

Strona internetowa Stowarzyszenia MBA CLUB jest narzędziem służącym integracji członków i sympatyków MBA CLUB-u, i ich otoczenia biznesowego. Członkowie Clubu nie spotykają się tylko na poważnych spotkaniach biznesowych, jak i w czasie wolnym m.in. w trakcie organizowanych przez club integrujących inventów plenerowych, takich jak golf, bowling czy też spływ kajakowy.